HURM..LANGKAWI..like my new VILLAGE

11:46 PM / Comments (0) / by azry


tak berteman...knape?? mungkin semua dah xde..tapi kadang2 pikir2 balik aku xmacam pokok nie..xde teman..untuk selamanya...aku masih lagi ade kawan2 baru yang best2 walaupun baru diorang treat aku ok la..aku selesa gak la ngan perangai dorang..and million thanks to you all graphic student..tapi xlupa jugak kawan2 lama yang masih lagi dalam industrial design..korang bnyak bntu aku untuk teruskan hidup masa kat kedah dulu..thanks again..our memory our batch will be the best forever..


pagi yang gelap...aku tggu terang...hahahaha semata2 nak amik gambar nie..aku sanggup gi redah kereta akak aku tanpa ketahuan dia..hahaha gambar nie aku amik masa gi langkwi awal tahun nie...dan buat pertama kali aku bangun tiap2 pagi sebelum pukul 630..pergh semangat sbb ade kamera baru wakakaka..


AWANA PORTO MALAI..meniti pagi..hujan emas di negeri orang lebih baik di negeri sendiri..tapi kenapa kat negeri sendiri xde hujan emas?? erm..nanti aku gi negeri orang...pastu wat macam negeri sendiri..pastu korang yang kat negeri sendiri mesti dapat hujan emas..tu pn kalau korang jumpa la negeri yg namanya SENDIRI..haha..walaupun langkawi ni best giler..tapi aku tetap nak balik KL gak..sbb xtahan dok sana lama2..boring..wakakaka..best biler leh gi capture moment2 and panorama untuk diri sndiri dan kongsi bersama anda..


bagai bot dengan tebing...tggu 5minit lagi sampai la tebing tu..pergh igt boleh tggu je ke?? ko kna gak suruh drebar bot tu tekan minyak baru la bot tu leh jalan..and sampai tebing tu..kalau nak tunggu je mampuih la nak sampai...hurmm..eh..boleh gak sampai..tapi ikut luck ar..sape kate xboleh..tapi luck xsmestinya bagus...silap bulan tahun..boleh gi lautan atlantik tu..kalau sampai indon pn sakit wo..erm..hidup nie xleh tggu je..tapi aku nie lambat sangat nak gerak...xtau knape..mgkin sebab pakai bot kot..pasni pakai jetski la..xpun speed boat..eh boat jugak tu..tapi bot mahal sket la...erm..nak cepat kna kuar duit lebih..nak dapat kena usaha lebih..xgitu??



Terdampar..sampai berkurun..berembun..bertarung dengan ombak pantai..namun semakin terdampar semakin menarik..hidup xsia2..sama jugak ngan ape orang cakap..jadi diri sendiri..xsia2..jangan la nak belagak jadi hero ke ape ke..ape pn orang ckap itu masih diri kita..mana gi keyakinan diri?? knape perlu berubah jadi orang lain?? kita hanya boleh berubah memperbetulkan diri..bukan jadi orang lain..sampai bila nak ade trademark sndiri..biar la orang kata minat kita tu simple je..or minat kita tu buang masa..tapi ape salah kalau minat kita tu kita jadikan dia berguna..kan..jangan sebut minat tapi minat sia2..baik buang je minat camtu..paling tidak pun tunjukkan kegunaan dia kat anak2 kita nnti atau kat orang2 yang berhampiran dengan kita..skurang2nya orang respect dengan minat yg kita ade..bukan hina minat kita tu..

0 voices of viewers: