THANKS GOD!

8:07 PM / Comments (0) / by azry


:::..::ART AND DESIGN::..:::
finally i got into AD faculty in UITM Shah Alam..
Bachelor in Graphic Design
hopefully i can get in what i wan to be~
so thanks god for created me and thrown me into this life..
::rabbana aatina fid dunya hasanah wa fil akhirati hasanah wa kinaa azab an-nar::

assalamualaikum..
nama aku azry..umur tahun nie 23..(lum tua lagi..still study lagi) tapi tgh merancang2 masa depan gak la..nak jadi ape aku satu hari nanti..
so untuk memulakan perancangan tu..aku try la amik tau pasal dunia luar nie (luar dari dunia asal) secara tak langung aku dapat satu platform untuk hobi a.k.a bakal kerjaya sampingan aku ni..iaitu PHOTOGRAPHY.
dunia photography nie mmg luas sangat la..sampai budak2 umur belas2 pun ade yg bagus dalam dunia nie..secara xlangsung aku kena cari 1 platform untuk memulakan benda nie dalam persaingan yang ada..
dalam masa yang sama aku jugak tengah nak mahir2kan diri aku untuk carik idea2 baru dan bahan2 baru untuk minat baru aku..iaitu grafik..sebenarnya aku xberape nak pndai grafik nie tapi disebabkan grafik nie ade kena mngena dengan photo so aku kena bekerja keras sikit untuk jadi best dalam dunia nie..dan skrang impian aku nak join GRAFIK student dah termakbul..harap2 korang doakan aku berjaya dalam bidang nie..

0 voices of viewers: